47

z potrzeby

k o l o r u

4 comments
  1. Kropka:) said:

    Trafiłam, obejrzałam sporo fotografii. Nie wiem nawet jak ując w słowa wrazenia. Cos takiego: Artystka w Tobie rozwinęła się, dojrzała, znalazła wlasną frogę, piekną. Realnośc spowita nierealnością, obrazy jakby sie poruszały. JESTEM ZACHWYCONA. Pozdrawiam serdecznie i sentymentalnie*. Kropka:)

  2. O :* / ja się trochę radośnie a trochę sentymentalnie uśmiecham do Was :) / Jak ja lubię takie zapętlenia czasoprzestrzeni . Uśmiech. Jeszcze jednen. A co :)

  3. signe said:

    ja to samo, co Kropka:)* zachwycona, że takie piękne się wydobyło, przenikalny kolor jeden w drugim, trzecim, rozwidlają się:)

  4. :) – jasno mi tutaj i przestronnie na razie , ale wiecie jak mam – ze znikaniem i porzucaniem wirtualnych miejsc… mam Nadzieję, że to na długo . Cmok.

Skomentuj

