Przerywnik

bo jakoś ważne (się dla mnie) wydaje

4 comments
  1. Byłem (na wystawie) i gratuluję:) Czy ta wystawa zmieni fotografię? Nie wiem. Na pewno wzbogaca mój ogląd świata.

    • Pewnie nie zmieni. Ale dla mnie zmienia i była Ważna. Dziękuję.

  2. Zenza said:

    Niezbyt się znam na sztuce, ale podoba mi się nastrój tego tryptyku.
    Ściskam Anno :)

    ps. Ciało jest naczyniem dla duszy, esencją w którym ona jest zanurzona.Niewątpliwie dusza oddzielona od ciała będzie cierpieć, nie mogąc doświadczać niczego więcej poza własnym istnieniem.

    • Zenza said:

      edit: esencją w której… :)

Skomentuj

